Nopeat toimitukset Nopeat toimituksetKilpailukykyiset hinnat Kilpailukykyiset hinnat

Usein kysytyt kysymykset

Toimitus

 

Kuinka kauan kestää saada tuotetta, jota ei ole varastossanne?

 

Vastaus: Jokaisen tuotteen kohdalla kerrotaan saatavuusaika-arvio verkkokaupan puolella. Yleisin saatavuus varastosta loppuneelle tuotteelle on 5–15 arkipäivää, mutta pyrimme saamaan loppuneita tuotteita mahdollisimman pian lisää varastoon.


Voiko tilauksen toimittaa eri osoitteeseen kuin väestötietorekisterissä ilmoitettu osoite on?


Vastaus: Mikäli tilaus maksetaan verkkomaksun kautta, voi toimitusosoitteeksi laittaa poikkeavan toimitusosoitteen (maksaja eri kuin vastaanottaja). Collector Bank vaatii, että toimitus- ja maksutiedot täsmäävät väestötietorekisterin tietoihin, joten tämän maksutavan kanssa toimitusosoitetta ei voi muuttaa.

 

Maksaminen

 

Ovatko maksutapanne varmasti luotettavia?

 

Kyllä ovat. Käytämme ainoastaan 100 % varmoja maksutapoja. Maksutapoina meillä ovat luottokortit, osamaksu, lasku sekä verkkomaksu. Maksutavoista on kattavasti lisää osiossa Toimitus- ja maksutavat.


Tilasin tuotteita ja valitsin maksutavaksi laskun tai osamaksun, mutta lasku ei ollut tilauksen mukana. Miten saan sen?


Vastaus: Collector Bank lähettää laskun tilauksen yhteydessä ilmoittamaanne sähköpostiosoitteeseen, kun tilaus on toimitettu. Mikäli laskua ei kuitenkaan ilmesty sähköpostiin, ottakaa yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@westtools.fi tai puhelimitse asiakaspalveluun puh. 0400 277 247 .

 

Miksi kysytte tilatessa henkilötunnustani?

 

Collector Bankin Lasku/Osamaksu -palvelua käytettäessä Collector Bank tarkastaa luottotiedot sekä väestörekisterissä voimassa olevan asuinosoitteen; palvelu tarkistaa tämän henkilötunnuksesi avulla.

 

Palautus ja takuu

 

Haluaisin palauttaa tilaukseni tai siihen sisältyvän tuotteen, mitä teen?

 

Vastaus: Ottamalla yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@westtools.fi saatte palautukseen tarvittavat tiedot. Tiedot löytyvät myös etusivulta kohdasta Toimitusehdot.

 

Ostamani tuote on vioittunut ja siinä on takuuta vielä jäljellä, mitä teen?


Vastaus: Ottakaa ensisijaisesti yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@westtools.fi, niin teille neuvotaan miten tuotteen vaihdon tai huollon kanssa tulee toimia.

 

Mainostoimisto Semio | Webio julkaisujärjestelmä
KÄYTTÄJÄTUNNUS
SALASANA

Kirjautuminen

Kirjaudu sisään antamalla
tunnuksesi ja salasanasi.

› Uusi asiakas? Rekisteröidy tästä.
› Unohtuiko salasana?